4 marca 2014

Paul



Zdjęcia z Pauliną spoczywają już jakiś czas w moich folderach. Przyznam, że tym razem robiłam duży eksperyment, bo była to moja pierwsza zabawa z RAWami. Na szczęście mój Photoshop CS5 obsługuje ten format i nie miałam problemu z otwieraniem plików. Niemniej jednak niełatwo było mi przyzwyczaić się do sposobu w jaki muszę posługiwać się krzywymi.
Nadal nie pojęłam mechanizmów nimi rządzącymi i przyznam, że wszystko robię na tak zwanego "czuja". Ostatnio nauczyłam się co i jak w formacie RAW, może teraz czas na poszukanie informacji na temat krzywych?
Mam również pewne plany zakupowe. Chciałam zakupić grip, który przydałby mi się na sesjach i wycieczkach, gdzie baterie rozładowują mi się zawsze w najważniejszym momencie i nieraz straciłam szansę na piękne ujecie. Niestety dla mojej A330 nie ma oryginalnych gripów a jedynie jakiś marny nieoryginalny, prostokątny i podobno niełączący się z aparatem. Będę musiała się z tym pogodzić - grip kupię do następnego aparatu. Poza tym chciałabym kupić soczewki zmiękczające do portretów. Może ktoś z Was używał i podzieli się ze mną swoimi wrażeniami? Warto wydać na nie pieniądze? :)

Przy okazji, mam pomysł na następną sesję. Czekam na trochę czasu i piękną pogodę :)









1 komentarz: