7 lutego 2014

New new new



No cóż, długo nie wytrzymałam z nowym-starym wyglądem. Zainspirowana innymi blogami, zauważyłam u siebie miliony błędów i rzeczy które można poprawić. Tym razem na szczęście uniknęłam spędzenia kilku godzin na przekopywaniu wszelakich stron z szablonami by znaleźć "ten jedyny", a zajęłam się edycją
jednego z podstawowych. Tak więc skrócone posty na stronie głównej, do których trzeba przejść, nowy nagłówek i w ogóle mniej wszystkiego. Za radą jednego z czytelników postanowiłam zająć się notkami o sprzęcie, obróbce, akcesoriach. Jednak zanim ukaże się jakikolwiek post o takiej tematyce muszę zająć się rzeczami priorytetowymi. Powoli końca dobiega pierwszy tydzień moich ferii, które miałam przeznaczyć na tworzenie prezentacji maturalnej z języka polskiego. Niestety jak to często bywa, zawsze znajdzie się coś co trzeba zrobić teraz, na już i nie są to rzeczy priorytetowe. Czas się ogarnąć, wziąć w garść i przysiąść nad książkami.
Być może po maturze blog zmieni nieco swój profil, ale trzeba wszystko na razie przemyśleć i poukładać :) 






5 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna zmiana! Naprawdę!
    Jedyne, co rzuciło mi się w oczy - czcionka tytułowa wpisów. Na początku wydała mi się mało wyraźna. Pomyślałem, że może to wina tekstu w tytule. Przejrzałem inne wpisy. I okazało się lepiej, (chociaż ja wybrałbym jakąś prostszą czcionkę. taka jest fajna, ale prosta - bardziej przejrzysta, czytelniejsza..)

    Pasek boczny, tam nie masz co wrzucać za wielu gadżetów.. Zrobi się tylko bałagan i nie będzie przyciągał uwagi. Myślę, że tak, jak jest, tak jest optymalnie, okej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :)
    Jeśli chodzi o pasek boczny, to szczerze mówiąc chciałabym wyrzucić ten tekst, ale bez niego będzie tam bardzo pusto. Jednocześnie chciałabym by znalazły się tam przydatne i miłe dla oka widgety czy odnośniki... tylko do czego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. To może, popularne wpisy(nie ostatnio dodane, popularne)? Ostatnie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że o tym myślałam, ale osobiście nie jestem przekonana czy to w ogóle jest przydatne, czy ktokolwiek z tego korzysta :D to tylko i wyłącznie jakieś takie moje osobiste uprzedzenie, nie mam pojęcia skąd się wzięło. Myślę, że na próbę mogę to wstawić :)

      Usuń
    2. Myślę, że jest okej. Na pewno wygląda lepiej i praktyczniej, niż jak był ten tekst :)

      Usuń