24 września 2013

New changes




Mimo tego, że jestem stała w uczuciach, nadszedł czas by powiedzieć stanowcze NIE! Nie dla rozgardiaszu. Nie dla zaśmieconej przestrzeni. Nie dla braku przejrzystości. I kategoryczne nie dla spamu! Takim oto sposobem (dzięki wielkiej pomocy krytyka Eliasza, który również wprowadzał zmiany na swoim blogu) przed Wami nowa, zupełnie nowa odsłona bloga. Pożegnałam reklamy i banery; boxy facebooka i twittera
ustąpiły miejsca zgrabnym interaktywnym ikonkom na samej górze strony oraz małemu widgetowi "lubię to" pod nagłówkiem (coby coraz więcej osób "lubiło" i miało dostęp do aktualności); "zaśmiecacze" miejsca takie jak tłumacz, statystyki oraz obserwatorzy znalazły swoje miejsce na dole i myślę, że będzie im tam dobrze. Na stronie głównej znajduje się 6 ostatnich notek - każda ze zdjęciem, które podnosi się po najechaniu na nie myszką ukazując nieco tekstu. Po wejściu w notkę po lewej stronie możecie zobaczyć "popular posts", co do którego nie jestem w 100% przekonana bo zajmuje sporo miejsca oraz przyciąga uwagę - tutaj liczę na Wasze opinie :) Piszcie w komentarzach co o tym myślicie i czy korzystacie. Można to zamienić na archiwum w postaci lat/miesięcy, ale osobiście myślę że to zbędne.

Z kolei nadal nie mogę rozgryźć jak manipulować paskiem pod nagłówkiem, na którym są zakładki "home", "category", "menu 1", "menu 2", etc. Trochę pogrzebałam w HTML, na którym prawie w ogóle się nie znam i myślę, że to gdzieś tam może być ale na razie boję się dużo grzebać (już raz wszystko popsułam i musiałam prawie wszystko zaczynać od nowa)

Dzielcie się ze mną wrażeniami i opiniami na temat nowego wyglądu :)





1 komentarz: